Některé kosmetické produkty se prostě zapíšou do historie a překvapí i o desítky let později. Přesně jako legendární Almost Lipstick v odstínu Black Honey od Clinique – nyní opět fenoménem, který sbírá desítky milionů zhlédnutí na sociálních sítích. Možná si myslíte, že jde o novinku z regálů, ale ve skutečnosti se tahle rtěnka zrodila už v 70. letech. A co si budeme, díky TikToku (přes 40 milionů zhlédnutí!) se letos dostala zpět na výsluní a stala se jedním z nejprodávanějších líčidel na světě. Natolik populární, že ji v řadě e-shopů jen tak neseženete!
Čím je Almost Black Honey od Clinique tak výjimečná?
Tahle rtěnka má unikátní transparentní texturu, která se jemně propojí s vaší přirozenou barvou rtů. Díky tomu vytváří odstín jedinečný pro každého a pokaždé působí velmi přirozeně – lichotí totiž téměř všem tónům pleti. Vaše vlastní barva rtů prostě dostane lehký „medový“ šmrnc. Je to přesně ta rtěnka, která vám oživí den, ať už běžíte v džínách a svetru na poradu, nebo si večer obléknete šaty na setkání s přáteli.
Kde v Česku Almost Lipstick v Black Honey sehnat?
Tenhle virální hit seženete online v známých českých e-shopech, například na stránkách Notino.cz nebo Douglas.cz – ale připravte se, že bývá rychle vyprodaný, obzvlášť po letošní vlně zájmu. Pokud jste fanouškem ikonických produktů nebo chcete rtěnku, která podtrhne vaši přirozenost, doporučujeme sledovat dostupnost v několika obchodech. A třeba natrefíte na limitovanou edici, která čas od času přijde i do tuzemské parfumérie.
Proč stojí za to ji vyzkoušet?
- Univerzální odstín – sluší teplému i studenému podtónu pleti
- Lehká hydratační textura, která nevysušuje
- Snadné a rychlé nanášení – ideální na cesty nebo do kabelky
- Skvělý tip i jako dárek pro kohokoli, komu chcete udělat radost
Mimochodem – jestli vás líčení dlouhodobě baví, Almost Lipstick v Black Honey je tak trochu návratem ke kořenům: decentní, elegantní, a přitom s šikovnou dávkou šmrncu, kterou od legend kosmetického světa čekáme. Čím dříve ji ulovíte, tím dříve zjistíte, proč je u nás letos takový „hype“.